Συνεντεύξεις Διασήμων…

«Ανοιχτό βιβλίο το Χριστουγεννιάτικο δέντρο»

-Καλημέρα, Χριστουγεννιάτικο δέντρο, θα ήθελα να μάθω για τη ζωή σου, οπότε η πρώτη μου ερώτηση για ‘σένα είναι: πού γεννήθηκες;

-Γεννήθηκα σε ένα χριστουγεννιάτικο εργοστάσιο.

-Γιατί επέλεξες να γίνεις χριστουγεννιάτικο δέντρο;

-Γιατί μου αρέσει να με λούζουν τα φώτα από τα λαμπάκια.

-Είναι δύσκολο να είσαι χριστουγεννιάτικο δεντρό;

-Δεν είναι καθόλου δύσκολο να είσαι χριστουγεννιάτικο δέντρο, γιατί τους έντεκα μήνες του χρόνου κοιμάσαι και το δωδέκατο σε βάζουν να στέκεσαι και σε στολίζουν.

-Εντάξει δέντρο, ευχαριστώ που απάντησες τις ερωτήσεις μου.

-Τίποτα! Ίσα ίσα που το διασκέδασα!

(Νικηφόρος Δ.)

Η ΔΙΑΣΙΜΗ  ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ

ΕΥΑ: Καλημέρα Πορτοκαλιά, είμαστε εδώ για να μάθουμε για τη διάσιμη ζωή σου.  Πρώτη ερώτηση: πού έχεις γεννηθεί;

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ: Έχω γεννηθεί σε ένα πράσινο λιβάδι, με πολύ γρασίδι και πολλά λουλούδια!

ΕΥΑ: Έχεις κανένα φίλο;

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ:Ναι, έχω φίλη την αμυγδαλιά, που είναι η καλύτερή μου φίλη.

ΕΥΑ: Ποιος σε φύυεψε και πώς τον λένε;

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ: Με φύτεψε ένας κύριος, ο κύριος Κωνσταντίνος.

ΕΥΑ:Τι κάνεις τον ελεύθερό σου χρόνο;

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ:  Παίζω με τη φίλη μου την αμυγδαλιά και παίρνω τους καρπούς μου και τους κάνω χυμό να πιω.

ΕΥΑ: Ήταν τέλεια που κάναμε αυτή την τέλεια κουβέντα!

(Εύα Μ.)

       Η λεμονιά

-Καλημέρα κυρία Λεμονιά! Είμαι ο δημοσιογράφος Πέτρος Γκ., απ’ το περιοδικό «Ερασιτέχνης κηπουρός». Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις, αν δε σας πειράζει!

-Βέβαια, κάντε μου τις ερωτήσεις σας!

-Πώς περνάτε τη μέρα σας;

-Περνάω τη μέρα μου κάνοντας λεμόνια!

-Πού γεννηθήκατε;

-Γεννήθηκα σε μια αυλή.

-Πώς είναι τα φύλλα σας;https://tritakiatriponoun.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=1072&action=edit&message=6&postpost=v2

– Τα φύλλα μου είναι κάποια σκούρα πράσινα και κάποια ανοιχτά πράσινα.

-Πώς ήταν η αυλή που γεννηθήκατε και τι είχε;

-Η αυλή που γεννήθηκα ήταν μεγάλη και είχε πολλά λουλούδια και φυτά!

-Σας ευχαριστώ για τις ωραίες απαντήσεις σας!

(Πέτρος Γκ.)

         Η ΕΛΙΑ

-Καλημέρα ελιά, θέλω να σου πάρω μια συνέντευξη. Πού μεγάλωσες;

-Στο πάρκο Αντώνης Τρίτσης.

-Πώς είναι ο κορμός σου και πώς ο καρπός σου;

Ο κορμός μου είναι στρογγυλός και ο καρπός μου, η ελιά.

-Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;

-Τα φύλλα μου είναι πράσινα.

-Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και για τα άλλα δέντρα;

-Σκέφτομαι, για τους ανθρώπους που με επισκέπτονται, ότι τους αγαπάω και για τα άλλα δέντρα ότι τα εκτιμάω, γιατί τόσες ώρες που μένουμε μαζί γινόμαστε φίλοι.

-Έχεις ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά, που κάθονται στα κλαδιά σου;

-Έχω ακούσει για ένα μυρμήγκι, που καθότανε σε μια ελιά και την αγαπούσε τόσο, που δεν την αποχωριζότανε να πάει με τους φίλους του.

(Ζωή Αν.)

Σχολιάστε